» Comics - Zelda's Lullabye - September 6th, 2007, 7:27 pm

Average Rating: 4.20

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Share on Tumblr

Author Comments:

Butterscotch, September 6th, 2007, 7:30 pm

Don't Think Like That, Daisy! - The number of completly sane and intelligent characters in this comic is slowly dwindling. I guess repeated kidnappings would make any woman snap.

Inkscape was being a jerk and wouldn't let me add a border to my speech bubbles. Why do you mock me so, Inkscape?! ;_;

Advertisement, October 19th, 2017, 4:34 pm

-

Post A Comment

Reader Comments:



 

Is it wierd I thought Zelda's scary little rant there was kinda hot, or is just because I'm a guy?...I'm gonna go with, "because I'm a guy." =D

posted by tezzle on September 6th, 2007, 7:37 pm





 

Don't worry tezzle. I feel the same way, though it's a bit confusing for me, though wouldn't try anything with her if given the chance...

posted by RazorD9 on September 6th, 2007, 8:00 pm



 

....Im scared :O

posted by diddlysquat on September 6th, 2007, 8:10 pm





 

You know I'm starting to like Zelda after this...

posted by AkumaTh on September 6th, 2007, 8:20 pm





 

So, Zelda goes off the deep end and all you guys think she's hot?

Boys are silly! :P

posted by Butterscotch on September 6th, 2007, 8:22 pm





 

Me guy.

Zelda good.

Good lady. Talk mad. Good. Good.

posted by Valigarmander on September 6th, 2007, 8:48 pm





 

all video game women are hot (to at least one nerd) but I dont think that the kidnapping did that to her, I thinks its sheik's fault (if ya know what I mean...*winkity wink*)

posted by dinodudemax on September 6th, 2007, 10:46 pm



  hi

yay zelda is hot and smexy here or im crazy may be i just love violence?

posted by Im NOT A GIRL ^o^ on September 6th, 2007, 11:41 pm



 

I don't think zelda is hot...And I doubt half the people who say they do don't, they are just trying to be cool.....

posted by belthazar666 on September 7th, 2007, 12:48 am





 

creepy zelda mood swing

posted by surrube on September 7th, 2007, 9:39 am





 

I love how you draw Zelda. esp the creepy eyes.
@tezzle: no, i thought it was kinda hot too.

posted by Idene on September 7th, 2007, 9:42 am





 

Yay melee!~

posted by scytheholder on September 7th, 2007, 12:04 pm





 

Zelda ftw

posted by Zayl-san on September 8th, 2007, 7:15 am



 

Okay this one comic is fucked up. You wanna know why/ here my reason-
Panel 1- What..the...Fuck?
Did daisy just suck major cock and have cum soaked all over her? And then that line"Im a murdered" THATS FUCKING RECYCLED FROM THE FUCKING ANIMAL CROSSING JOKE! FUCK YOU!

Panel 2- Zelda looks like she's about to fuck daisy. NOT COOL!
And she's giving daisy the finger. That reminds me, i wanna fuck daisy now....*huff puff hump hump* okay, now back to my review...
Panel 3- What the fuck is link doing? carrieng his ballz while having a hard time fucking someone? your a pervery, butterscotch.
Panel 4- Zelda is mooning the others while the others are looking horrified.
Panel 5- Daisy is grapping Proff. oaks nipple and saying she wants to fuck him.

Overall, your a pervert, along with anyone else who reads this comic.

posted by Dumpledork (Guest) on September 10th, 2007, 6:00 pm





 
coming from a guy

who has dork in his name. just hope you don't see me with a meat cleaver in my hand! i'd be goin to jail, and you would be able to be indentified.

have a nice life. ^_^

posted by Idene on September 11th, 2007, 9:27 am



 

Wow, im so happy everyone agree's with me! I thought they would be mad, but when they posted saying that I was right, I was sooo happy! Im going to review every other comic here! Arn't you sooooo happy for me?

Oh and rottwieler, please comment back, cuz I want to fuck you sooo badly! in fact, let me tell you about my day-
I got up at 6:00 to watch pornographic materiel, then some zelda heintai.
6:30- Fucked my wife
6:50- Fucked my mom
8:00- Fucked my dad
Then i sucked my own cock the rest of the day.
Well, thats my blog. I hope you liked it!

posted by Dumpledork (Guest) on September 11th, 2007, 4:10 pm



 

YAY! DAISYNESS!

posted by Mr. 'Chidna on September 14th, 2007, 1:01 pm





 

WIN

posted by Zayl-san on September 28th, 2007, 10:10 am



 

I haven't been on for awhile =/
I don't think Zelda is all that hot, but I agree with dinodude's comment that all video game nerds (male and female) think that at least one character is hot. =D
Anyway, back to the comic, I didn't really notice that there were no outlines on the speech bubbles until you mentioned it. I did like the expression on everyone's faces when Zelda was doing her evil laugh.

posted by KrazyKat on October 3rd, 2007, 7:23 pm





 

OMG... GO CRAZED ZELDA! x3 <3

posted by Saknika on November 11th, 2007, 9:30 pm





 

Are guys that simple-minded? XD
...
Okay, just kidding. Oh, guys are incredibly DEEP. (HA HA) Am I offending anyone?

posted by Denarodi on February 9th, 2008, 7:25 pm



  WHAT IS YOUR PROBLEM?!

WHAT IS YOUR PROBLEM DUMPLEDORK?!YOU'RE RUINING MARIO'S DAY JOB FOR EVERYONE!SO JUST SHUT UP & IF YOU DON'T HAVE ANYTHING NICE TO SAY THEN JUST SHUT YOUR PIEHOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!.........Geez,I hate when I have to act uncool.

posted by Princess_Daisy (Guest) on May 6th, 2009, 6:31 pm



Post A Comment